Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 stycznia 2011

CIASTO NIEDZIELNE

Niedzielne CIASTO KOKOSOWE, polecam robi się je szybko i jest przepyszne.

Oto przepis:

Przygotować na ciasto:
  • pół kostki margaryny;
  • 1 szkl. cukru pudru (ja użyłam zwykłego);
  • 3 jajka;
  • 1 szkl. wiórków kokosowych;
  • 1,5 szkl. mąki pszennej;
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia;
  • 1 szkl. śmietany 18 %;
  • 4-5 łyżek mleka.
Na lukier potrzeba:
  • 0,5 szkl. wiórków kokosowych;
  • 3/4 szkl. cukru pukru;
  • sok z jednej cytryny.
Margarynę utrzyj z cukrem, dodaj jajka, zmiksuj, potem dodawaj na zmianę mąkę wymieszaną z proszkiem i śmietanę z mlekiem. Do masy wsyp wiórki kokosowe, wymieszaj. Rozgrzej piekarnik do 170 stopni. Formę (ok. 25 cm) wyłóż papierem do pieczenia, przełóż masę i piecz przez 40-45 minut. Cukier puder utrzyj z sokiem z cytryny, dodaj wiórki. Kokosowym lukrem udekoruj przestudzone ciasto, zostaw żeby lukier stwardniał.

Ciasto godne polecenia, pochodzi z przepisów margaryny Kasia, ja sobie trochę ułatwiłam życie, kupiłam gotowy lukier cytrynowy i dodałam wiórki.
POLECAM I SMACZNEGO!!!!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz