Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 stycznia 2014

CO PRZYNIESIE...

NOWY ROK 2014  - ZOBACZYMY

Nie mam żadnych postanowień na ten rok 2014, tak więc co przyniesie nowy rok to będzie, a postanowienia i tak w ciągu roku gdzieś się gubią. W tamtym roku miałam dużo planów i niestety nie wszystko się udało zrealizować, życie toczy się własnym torem.
Rok 2013 zakończyłam szczęśliwie po operacji wycięcia węzłów chłonnych i z wynikiem który mnie uszczęśliwił, nie mam nowotworu :))) Postanowiliśmy z mężem to uczcić i bez planowania pojechaliśmy na pierwszy długi weekend w tym roku nad morze, pogoda dopisała, pobyt się udał i chyba tak będziemy częściej spontanicznie tylko hasło jedziemy i w drogę :)



  Życzę Wszystkim którzy do mnie zaglądają samych ciepłych i uśmiechniętych dni

Pozdrawiam - Małgosia W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz