Łączna liczba wyświetleń

piątek, 12 września 2014

PAMIĄTKI...

z wakacji. Wiem, wakacje się już skończyły ale zawsze miło jest powrócić pamięcią i powspominać. Chciałam się z Wami podzielić moimi pamiątkami a zarazem jestem ciekawa co Wy przywozicie z podróży. U nas jest to obowiązkowo magnes na lodówkę,
koszulki i kubki
a ostatnio moja przyjaciółka zaraziła mnie pomysłem wysyłania kartek do samych siebie :)... i tak np. w tym roku będąc w Grecji wysłaliśmy kartkę do siebie a na odwrocie napisaliśmy:

 GRECJA - KORFU - KASSIOPI - TU BYLIŚMY :).

Myślę, że jest to fajny pomysł i może komuś też się spodoba. Oprócz "obowiązkowych" pamiątek kupuję rzeczy które są przydatne i praktyczne np. obrus, torebka, breloczki, fartuszki do kuchni, z Turcji skórzaną pufę do której można włożyć nie potrzebne na razie np. włóczki, przyprawy i trochę na osłodę życia słodyczy  a w tym roku wino greckie i nalewka, miód z orzeszkami.

 Pozdrawiam - Małgosia W.



1 komentarz:

  1. Fantastyczne pamiątki :) U nas są to przede wszystkim naparstki, magnesy i kartki. Kubki niestety już się nie mieszczą w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń