Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 listopada 2015

PAŹDZIERNIK...

...już za nami. Mam wrażenie, że im bliżej końca roku tym czas szybciej ucieka.
A dziś wspomnienie października - zapraszam.

1) oczywiście metryczka...

początek października


koniec pażdziernika

...troszkę jej przybyło... myślę, że nie zanudzam nią za bardzo. Zostało mi mniej więcej 1/4 do końca + napisy, mam nadzieję, że wytrwacie do efektu końcowego.

2) piękne barwy jesieni...




...róże z zebranych liści...


...miałam coś napisać o spacerze po parku i jesieni ale brakło czasu...

3) kulinarnie...



...oczywiście królowała dynia :) w końcu mamy sezon dyniowy...

4) ogród... 



...czas posadzić rośliny cebulowe... w sadzeniu i wyborze miejsca pomagała mi Zuza :). Ogród nie duży a gdzie wsadzić cebulki trzeba było dobrze pomyśleć... mam nadzieję, że wiosną pochwalę się pięknymi kwiatami :)


Pozdrawiam - Małgosia W.



5 komentarzy:

  1. Haft niczym fotografia w sepii, a łakocie pobudziły moje kubki smakowe.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka co raz piękniejsza, a jesień u Ciebie przecudna. Pozdrawiam słonecznie i wietrznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna metryczka i jesienne zdjęcia :)
    Ja mam za to wrażenie, że czas płynie szybciej, im jestem starsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, tylko głośno nie chcę mówić, że wiosen coraz więcej... Pozdrawiam :)

      Usuń