Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 lutego 2016

STARE JEANSY...

...co z nimi robicie?
Mi jakoś tak szkoda starych spodni i zawsze je odkładam. Co prawda nie nadają się do chodzenia bo już podniszczone, choć teraz im więcej przetarć i dziur tym modniejsze, ale ja nigdy nie szłam za modą a raczej za wygodą i za tym w czym ja się dobrze czuję. Buszując po internecie zauważyłam duży potencjał w takich starych spodniach i sama czasami nadaję im drugie życie. Chciałabym Wam pokazać co sama zrobiłam ze starych spodni i co fajnego znalazłam w internecie.
ZAPRASZAM :)

1) Moje małe przeróbki


- krótkie spodenki przerobione z długich i obszyte koronką, na letnie wyjazdy i upały SUPER


- kosmetyczka z małym hafcikiem 


- torebko-torba też ze starych spodni, tak na wakacje, nic specjalnego ale zawsze sie przyda


- kieszeń-zakładka na zeszyt ale można zrobić też na książki.

I to by było na tyle z moich przeróbek nie jest tego za wiele ale zawsze coś.

2) Znalezione, zapisane, może skorzystam

 A teraz trochę inspiracji z internetu, przeważnie ze stylowi.pl, zszywka.pl, pinterest.com  itp. już nawet nie pamiętam wszystkich stron :(, jak mi się coś spodoba to zapisuję bo może się przyda. :)

ZAPRASZAM może i was coś natchnie i dacie drugie życie "starociom"...



























 








...prawda, że jest w czym wybierać i chociaż oczy nacieszyć jak nie mamy czasu na tworzenie... :)
A czy wy zostawiacie stare spodnie i je przerabiacie?
A może znacie fajne stronki gdzie można coś fajnego znaleźć i oczy nacieszyć?... :)

Pozdrawiam - Małgosia W.

4 komentarze:

  1. Torba podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podoba się wszystko i wszystko chciałabym uszyć, zrobić, przerobić... chęci są tylko sił i czasu trochę jakoś tak mało... :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mówcie co chcecie, ale pomysłowość ludzka nie zna granic ! Fantastyczne pomysły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń