Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 marca 2016

WAFEL INACZEJ

Skoro pogoda za oknem nie zachęca do spaceru to ZAPRASZAM NA WAFLA,
ot takie proste, szybkie osłodzenie sobie życia.


Ostatnio przeglądając różne przepisy ze słodkościami, zwróciłam uwagę na zdjęcie wafla w książce z przepisami SIOSTY ANASTAZJI.  Pomyślałam sobie, że dawno nie robiłam takich pyszności, a że przepis mnie zaciekawił to w sobotę wzięłam się do roboty, a dziś mamy do kawki jak znalazł.
Oto przepis:

składniki:
1 paczka wafli
3 łyżki cukru
10 dag kokosu
1 kostka masła
1/2 szklanki mleka
marmolada lub dżem
1 galaretka
1 paczka biszkoptów

wykonanie:
Mleko zagotować z cukrem, dodać kokos i gotować 10 minut, ciągle mieszając. Masło utrzeć, dodając przestudzony kokos. Masę podzielić na 2 części. Galaretke rozpuścić według przepisu.

przełożenie wafli:
wafel - marmolada/dżem - wafel - masa - biszkopty - masa - tężejąca galaretka - wafel - marmolada/dżem - wafel.

GOTOWE  :)

Moje uwagi i spostrzeżenia: 
następnym razem biszkopty zamoczę w galaretce, troszkę są za suche, natomiast wafelki namokły aż za bardzo. 

Pomimo moich uwag, uważam, że jest bardzo dobry, inny niż zawsze robiłam tylko z dżemem lub masą czekoladową. Uwielbiam kokos tak więc wafel trafiony w dziesiątkę.
Według mojej wnusi jest pyszniutki i mięciusi. :)


Miłej niedzieli życzę
Małgosia W.

3 komentarze: