Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 marca 2016

WIELKANOCNE INSPIRACJE

Dziś chcę się z Wami podzielić WIELKANOCNYMI INSPIRACJAMI jakie znalazłam na: stylowi.plzszywka.pl oraz pl.pinterest.com a które mnie najbardziej oczarowały i przypadły do gustu. Myślę, że i Wy coś dla siebie wybierzecie a może skorzystacie i udekorujecie dom lub stół według któregoś zdjęcia.

Zapraszam do podziwiania:

1) WIELKANOCNY STÓŁ















2) DEKORACJE W DOMU, 
PRZED DOMEM
 a może macie inny pomysł gdzie je wykorzystać



















3) COŚ NA OSŁODĘ ŻYCIA



4) PAZURKI TEŻ MOGĄ BYĆ ŚWIĄTECZNE :)




Miłego tygodnia życzę
Małgosia W.

4 komentarze:

  1. Co kolejne to fajniejsze zdjęcie. Świetne pomysły.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne i wszystko by się chciało przenieść do własnego domu... :)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta turkusowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam problem, wszystkie mi się podobają... :)

      Usuń