Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 kwietnia 2016

TARASOWO - OGRODOWO

 Dni coraz dłuższe, coraz cieplejsze i nareszcie mamy WIOSNĘ. Coraz częściej wychodzę do ogrodu i zadziwia mnie przyroda która w tak szybkim tempie budzi się do życia. Pomyślałam sobie, że dobrze by było mieć swój kawałek świata do odpoczynku, podziwiania wszystkiego co dzieje się wokół nas, posiedzenia z książką i kawą w ogrodzie, spotkania z rodziną i znajomymi. Aby było miło niestety mój taras wymaga upiększenia... i tak myśląc nad nim "wygrzebałam" trochę inspiracji z internetu i chcę się z Wami podzielić, może znajdziecie coś dla siebie.

Zapraszam na oglądanie i podziwianie:
































Zdjęcia pochodzą ze: STYLOWI oraz PRINTEREST
To tylko kilka przykładów, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Życzę miłego odpoczynku a mój taras musi poczekać do maja.
Pozdrawiam - Małgosia W.

1 komentarz:

  1. Piękne inspiracje. Nasz taras skromniutki, ale kawę na nim piejemy z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń