Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 25 sierpnia 2016

ZAKŁADKI

Dziś chciałabym Wam pokazać a może i zainspirować zakłądkami do książek. 
Lubię czytać książki a jeszcze bardziej lubię zaznaczać sobie gdzie czytam ładną i ciekawą zakładką. Nie uznaję zaginania kartek w książce ani jej wyginania, jak nie mam pod ręką zakładki a jestem np. w ogrodzie to zaznaczam listkiem lub kwiatkiem z ogrodu przy okazji zachowując trochę lata lub papierkiem po cukierku :) ale zazwyczaj mam swoją zakładkę. Zdarzyło mi się robić zakładki w prezencie dla tzw. moli książkowych, zawsze był to trafiony prezent.. 
Zakładki które prezentuję pochodzą ze stron: stylowi.pl i pl.pinterest.com, zapraszam do oglądania, to tylko nieliczne które mi się spodobały...

1) zrobione techniką decoupage...



2) frywolitka...


3) haftowane xxx ...



4) szydełkowe...






5) inne, wykonane różnymi sposobami i technikami...






...fajne i pomysłowe :)

6)... i moja zakładka, która służy mi cały czas od lat...



Pozdrawiam i życzę miłego czytania
Małgosia W.

2 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe te zakładki szczególnie szydełkowe. Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń