Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 maja 2017

ZWYKŁY DZIEŃ - Z ŻYCIA WZIĘTE

Taki zwykły dzień, dzień wolny od pracy i zaplanowany od szóstej rano :). Pewnie też tak macie, niby wolne ale jednak cały dzień od rana do wieczora praktycznie rozpisany w kalendarzu co jest do zrobienia i załatwienia, trzeba wykorzystać go na maxa :). Ale jak już ma być miło i jestem w domu to może by tak zrobić obiad z dwóch dań? Muszę się przyznać, że najczęściej gości u nas na stole tylko jedno danie. Grunt to dobrze się zorganizować, zupa się gotuje to ja sprzątam ale na drugie danie wymyśliłam wątróbkę na którą miałam ochotę już od miesiąca i tu niestety trzeba troszkę postać przy patelni. Jeśli zastanawiacie się co zrobić na obiad to może ułatwię Wam zadanie. U mnie dziś:

ZUPA KALAFIOROWA


WĄTRÓBKA DROBIOWA Z ZIEMNIAKAMI I SURÓWKĄ


a na deser, żeby nie było, że do popołudniowej kawy nic nie ma

SERNIK NA ZIMNO


Plany planami i jak to zwykle bywa nie wszystko się udaje tak jak chcielibyśmy ale i tak jest miło. Ranek minął wg zaplanowanego schematu ale od 15-tej muszę się zająć wnukami czego nie planowałam ale myślę, że to będzie przyjemniejsze zajęcie niż np. prasowanie czy segregacja ubrań w szafach :) Porządki poczekają a chwile spędzone z dziećmi bezcenne :).


Szkoda, że dziś zrobiło się zimno bo bawilibyśmy się w ogrodzie a tak trzeba rozłożyć zabawki na dywanie.
Pozdrawiam - Małgosia W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz