Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 czerwca 2017

MAMY LATO :)

Tak, tak mamy lato. Uwielbiam tą porę roku, przede wszystkim za słońce, które gdy świeci to chce mi się żyć i mam mnóstwo energii. Zresztą nie tylko ja, zwłaszcza dzieci, które już od rana prosiły o rozłożenie basenu...



...radość bezcenna. Lato to też czas truskawek na które czekam cały rok, bo te pierwsze są najlepsze...




Oczywiście na obiad naleśniki z truskawkami.



Ogórki małosolne, które są tylko teraz...



...i one zawsze kojarzą mi się z wakacjami spędzonymi u babci na wsi. Długie, ciepłe wieczory, sady pełne owoców i młode warzywa.


Jednym słowem LATO to moja ulubiona pora roku.
Pozdrawiam - Małgosia W.

2 komentarze:

  1. Ja też kocham lato i słońce:) Dzieci baraszkujące w basenie to niezapomniany widok. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń