Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 czerwca 2017

METRYCZKA (30) - KONIEC

Tak, to dziś skończyłam metryczkę Kuby, a szczerze mówiąc dziś tylko wyszyłam napisy bo skończyłam ją przed urlopem. Na urlop nie wzięłam nic do tzw. dziubania, moje oczy a właściwie oko musi troszkę odpocząć ale dziś już usiadłam i metryczka skończona, teraz się suszy wyprana i jeszcze w tym tygodniu będę chciała oddać ją do oprawy.
A tak oto wygląda skończona...


...mam nadzieję, że będzie się dobrze prezentować wśród metryczek Zuzi i Jasia, na pewno się pochwalę :).
Tak mam już trzy, które zawisną obok siebie.
Super :)

Pozdrawiam - Małgosia W.


3 komentarze:

  1. Śliczny haft.Lubie takie wzory w sepi... Czekam na odsłonę już oprawionej metryczki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft.Lubie takie wzory w sepi... Czekam na odsłonę już oprawionej metryczki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na pewno się pochwalę :) Pozdrawiam

      Usuń