Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 czerwca 2017

MIĘDZYZDROJE I TURKUSOWE JEZIORO

13.06.2017 r. wtorek

Dziś pogoda również nie sprzyjała do leniuchowania na plaży, pochmurno i wietrznie. 



Szkoda siedzieć w domku, decyzja podjęta dość szybko, jedziemy do MIĘDZYZDROJÓW.


Pierwszym miejscem do którego się udaliśmy było molo, następny przystanek aleja gwiazd.




Kilka rączek sfotografowałam.



Następnie odwiedziliśmy GABINET FIGUR WOSKOWYCH. Muszę przyznać, że za cenę 18 zł za bilet normalny, figur jest dość mało, jak ktoś nie czyta opisów, które są przy każdej postaci to można przejść w 5 min. Niektóre figury bardzo odbiegają od oryginału. Szkoda, bo dużo słyszałam o tych figurach i trochę się rozczarowałam.


Najbardziej do mnie przemawiały postacie z filmów i bajek.




Muszę przyznać, że jestem rozczarowana tą miejscowością, jak dla mnie przereklamowana.


Jeszcze tylko spacer przez pobliski park.


W drodze na molo mijamy taki oto budynek, szkoda, że niszczeje bo ma w sobie to coś, co warto wykorzystać. Dalej widać domek o który ktoś zadbał i prezentuje się świetnie.


W Międzyzdrojach zagościliśmy półtorej godzinki i aby nie tracić dnia na bezsensowne spacerowanie po mieście i przeglądanie straganów z pamiątkami, ubraniami, lodami, goframi itp. itd. wybraliśmy się nad TURKUSOWE JEZIORO.



 Jezioro znajduje się na wyspie Wolin, na południu wsi Wapnica (gmina Międzyzdroje), w powiecie kamieńskim, w województwie zachodnipomorskim. 



Powierzchnia jeziora wynosi 6,74 hektara, a jego głębokość to 21,2 m.




Na południowym wysokim brzegu jeziora wznosi się Piaskowa Górapunkt widokowy na jezioro.


Jezioro Turkusowe jest jedną z atrakcji turystycznych Wolińskiego Parku Narodowego. 


Dzień zakończyliśmy spacerem po plaży...




...wiało, oj wiało, ale i tak lubię nasze polskie morze i plaże :).
Pozdrawiam - Małgosia W.

2 komentarze:

  1. Ooo...będę w tych rejonach ale dopiero w połowie sierpnia.Miedzyzdroje mnie też nie powalają Wolę Park Woliński..chociaż jakoś ominęłam Turkusowe Jezioro.W tym roku napewno tam się wybiorę. Świetne fotki z fajnie spędzonego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeziorko polecam, trochę czasu na łonie przyrody lepiej na nas wpływa niż chodzenie bez sensu po mieście... :)

      Usuń