Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 czerwca 2017

OSTATNI DZIEŃ

16.06.2017 r. piątek

Wszystko co dobre i miłe szybko się kończy, dziś niestety jest ostatni dzień naszego pobytu nad morzem w Międzywodziu. Jutro wracamy do domu.
Dzisiejszy dzień z rana obudził nas słoneczkiem ale i wiaterkiem...


...do morza weszli miłośnicy sportów morskich...


...a my spokojnie z książkami na leżakach. Tak miło było do godziny 14-tej, gdy ciemne chmury wygoniły nas do domu i pogroziły deszczem.


Popadało trochę, odświeżyło powietrze i ok. 16-tej można było usadowić się z książką w słoneczku na tarasie.


Na kolację, ostatnia nadmorska rybka.


Niestety zachodu słońca nie będzie bo znowu pada. Urok urlopu nad polskim morzem, raz słońce raz deszcz, ale nie ma co narzekać nie było tak źle. Dawno tak nic nie robiłam, aż mi dziwnie :) odpoczęłam, oj, odpoczęłam i fizycznie i psychicznie, tego mi było trzeba. 
Od poniedziałku szara codzienność.
Pozdrawiam - Małgosia W.

2 komentarze:

  1. Cudowne chwile! U mnie za to najgorętszy i najbardziej pracowity okres w całym roku... padam na twarz czasami :(

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za chwilkę będą wakacje i odetchniesz troszkę... :)

      Usuń