Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 września 2017

KOMU W DROGĘ TEMU CZAS :)

23.09.2017 r. SOBOTA

dzień na który czekałam z niecierpliwością bo to dziś wyruszamy na greckie wakacje. Przed nami tydzień na CHALKIDIKI a dokładniej na palcu o nazwie KASANDRA. 
Tam jeszcze nas nie było :).


Aby nie było za słodko oprócz walizek, uśniechu i dobrego nastawienia zabieramy ze sobą kaszel, chrypkę, katar i wszystko co wiąże się z jesiennym przeziębieniem, niestety dodatkowy nadbagaż bierze także mój mąż, taki dobry chłopina dołączył do mnie, żeby nie było mi smutno, to i jego dopadło, w duecie będzie raźniej dzielić się lekami i chusteczkami. Mam nadzieję, że na słoneczku wygrzejemy się i jesienne przeziębienie pójdzie w niepamięć :).
Wrażenia i wspomnienia z pobytu w Grecji na pewno będą na blogu.


 Jestem dobrej myśli, że internet będzie na tyle silny aby na bieżąco wstawić zdjęcia na INSTAGRAMA a zatem zapraszam i bawcie się z nami dobrze :).

POZDRAWIAM - Małgosia W.


8 komentarzy: