Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 października 2017

OGRODOWE PORZĄDKI

 Liści nasypało i czas zabrać się za porządki w ogrodzie ale jak tu sprzątać gdy  dziecię bawi się w najlepsze.



Osobiście nie lubię jesieni, no chyba, że jest słoneczna, ale taki dzień jak dziś też jest przyjemny...



 ...zwłaszcza jak ma się takiego pomocnika od razu szybciej się pracuje :).



Na sobotnie popołudnie i niedzielną kawę przygotowałam ciasto "LEŚNY MECH" przepis TU.



Pozdrawiam jesiennie ale cieplutko - Małgosia W.

6 komentarzy:

  1. Jesień to również nie moja ulubiona pora roku. Pierwsza tura ogrodowych porządków już za mną, ale pewnie jeszcze ze dwie mnie czekają. Mam nadzieję, że w tym roku zdążę przed zimą zgrabić wszystkie liście i sezon wiosenny będzie czystą przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wiele przed nami pracy w ogrodzie przed zimą, a liści jeszcze nazbieramy to dopiero początek, w ogrodzie mamy duże lipy które upiększają teraz trawnik... :) Pozdrawiam aby do wiosny :)

      Usuń
  2. Kocham liście i potrafię nimi się bawić jak małe dziecko:)))fantastyczny pomocnik:))))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liśćmi lubię się bawić ale za jesienią nie przepadam, zawsze wydaje mi się, że coś się już kończy :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Właśnie to ciasto kojarzy mi się z jesienią, bardzo jej lubię. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też w tę sobotę trochę porządkowaliśmy ogród przed zimą, a Marcin sadził cebulkowe kwiaty - irysy i szachownice. Niestety - to był ostatni piękny dzień, od wczoraj zimno, ponuro i deszczowo :(

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń