Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 listopada 2017

SZYDEŁKOWE GWIAZDKI

Coraz bliżej święta i czas pomyśleć o dekoracji domu. Długo zastanawiałam się czym w tym roku upiększyć mieszkanie i po przejrzeniu gazet tych nowych i tych starych, internetu znalazłam kurs jak zrobić gwiazdkę. Gwiazdek szukałam już jakiś czas, zależało mi na ładnej i prostej, takiej którą robi się szybciutko bo trochę ich potrzebuję i tak oto mam swoją gwiazdeczkę.






Jeszcze pare ujęć na fotelu, który ostatnio zamieszkał w naszej sypialni i nareszcie wygodnie mogę sobie dziergać...




...no, chyba że ktoś mnie uprzedzi i będzie pierwszy na fotelu, najszybsza jest Zuzia a i mąż stwierdził, że całkiem fajnie się w nim śpi :).


Muszę się Wam przyznać, że była to miłość od pierwszego spojrzenia. Stał Ci on w sklepie i się do mnie uśmiechał, od razu wiedziałam, że to jest to czego szukałam od dłuższego czasu. Taki trochę babciny ale mój :) i dobrze nam razem :).
Pozdrawiam - Małgosia W.

10 komentarzy:

  1. Gwiazdeczki cudne! I ta w fotelu - też. Myślałam, że w tym roku będę miała mnóstwo czasu na przygotowanie świątecznych ozdób. Ale byłam w błędzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... u mnie też mniej czasu na robótki np. kalendarza adwentowego nie uda mi się wyszyć, a szkoda bo chciałam dzieciaki ucieszyć... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne gwiazdeczki:))fotel faktycznie bardzo fajny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny fotel, nie dziwię się, że to miłość od pierwszego wejrzenia:). Gwiazdeczki urocze:) Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... fotel to był strzał w dziesiątkę, tak mam, że jak mi się coś spodoba od razu to wiem, że to jest to... Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Gwiazdeczki świetne! Wzór wybrałaś rewelacyjny takie mroźne śnieżynki z zimowej krainy...super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spodobały mi się bardzo i najważniejsze szybko się je robi... Pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Śliczne śnieżynki znalazłaś, też lubię takie proste wersje. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wersja faktycznie prosta i szybka w wykonaniu... Pozdrawiam :)

      Usuń