Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 stycznia 2018

OKŁADKA

Mamy Nowy Rok, nowy kalendarz, nowe postanowienia, ale ja zostałam taka sama, no może o rok starsza ;).


Kalendarz na 2018 rok nie mógł zostać taki jak kupiłam, oj, nie i nie byłabym sobą gdybym coś nie zmieniła i nie dodała od siebie.


Zastanawiałam się, kombinowałam i kalendarz który będzie ze mną przez cały rok dostał nowe ubranko - okładkę.


Okładka nie jest jakaś specjalna, ot kawałek materiału nieprzemakalnego, troszkę koronki i już mi się bardziej podoba.


Teraz czuję, że jest mój i tylko mój. Kalendarz traktuję, jak trzecią rękę, nie potrafię funkcjonować jak nie mam zapisane co w danym dniu mam do zrobienia, plany na cały tydzień te firmowe i te domowe. Czuję się lepiej gdy mam wszystko na papierze wtedy wiem co i jak, a jak nie wpiszę to chodzę jak błędna owca ani za mną ani przede mną.


Teraz mogę spokojnie planować i zaznaczać ZADANIE WYKONANE :)
Pozdrawiam - Małgosia W.

9 komentarzy:

  1. Kalendarz teraz wygląda pięknie i bardzo romantycznie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski kolor okładki bardzo optymistycznie nastraja. Ja nie mam nawyku zapisywania w kalendarzu, a niestety, coraz częściej zdarza mi się zapominać o wizytach, planach itp. Muszę się zmobilizować i sprawić sobie "trzecią rękę". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kalendarzem czuję się bezpieczniej, to trochę taki mój pamiętnik :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje teraz Twoja trzecia ręka! Ja też nie potrafię funkcjonować bez kalendarza. Planuje,zapisuje a na koniec roku przegladam i przypomina sobie kiedy co sie wydarzylo;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak u mnie, od 17 roku pisałam pamiętnik właśnie w kalendarzu, teraz to raczej zapisywanie i planowanie, ale coś z pamiętnika zostało :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Wspaniale się prezentuje!!! Piękna okładka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka prezentuje się super. Kalendarz organizer to rzecz bardzo przydatna, którą warto mieć przy sobie. Organizacja dnia dzięki temu jest bardzo szybka

    OdpowiedzUsuń