Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 stycznia 2018

PODSUMOWANIE 2017

Jaki był ten 2017 rok, chyba nie najgorszy jeśli chodzi o PODRÓŻE...

...KWIECIEŃ - JICIN...



...MAJ - DZIEŃ DZIECKA W KRASIEJOWIE ...



...PRAGA...




...CZERWIEC
BŁOGIE LENISTWO W MIĘDZYWODZIU...


...TROSZKĘ ZWIEDZALIŚMY OKOLICĘ np. ŚWINOUJŚCIE...


...DOTARLIŚMY DO GRANICY PAŃSTWA.


LIPIEC - POLANICA ZDRÓJ



SIERPIEŃ - PIENINY



WRZESIEŃ  - GRECJA - CHALKIDIKI





PAŹDZIERNIK - SZKLARSKA PORĘBA...



...i w październiku zakończyliśmy podróżowanie :) na wiosnę zaczniemy od nowa :)
 Jeśli chodzi o moje przyjemności robótkowe, to największym sukcesem było ukończenie metryczki dla Kubusia...


...i niestety nie mogę się pochwalić innymi pracami, aż wstyd przyznać ile UFO-ków namnożyłam, a największym jest kalendarz adwentowy z bałwankiem, bałwanek otrzymał tylko głowę, którą nawet nie sfotografowałam :( wstyd... mam cichą nadzieję w 2018 r. uporać się z nimi :)...


...troszkę szyłam i troszkę pobawiłam się szydełkiem i drutami...





...udało mi się zrobić jedno pudełko prezentowe...




...i skończyłam 50 lat :)...

 

...acha jeszcze troszkę popiekłam i pogotowałam :).












I to chyba na tyle, zobaczymy jaki będzie ten 2018 r., coś tam sobie zaplanowałam, coś tam postanowiłam ale to wszystko z przymrużeniem oka bo wiadomo, że życie potrafi namieszać w naszych planach. Aby zdrowie było to ze wszystkim sobie poradzę czego i Wam Kochani/ne życzę...
Pozdrawiam w Nowym 2018 roku - Małgosia W.

10 komentarzy:

  1. Piękny rok u Ciebie był:))Pozdrawiam serdecznie i spełnienia marzeń:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny :) Tobie także życzę spełnienia marzeń :)

      Usuń
  2. Małgosiu, życzę Wam, by Nowy Rok był nie mniej "obfity" niż ten, który minął:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku !

    http://przystanek-klodzko.pl/

    PS - A wiesz, że do Jiczina pojechałam dzięki Twojej inspiracji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi, że udało mi się zainspierować miejscem które odwiedziłam, między innymi po to dzielę się podróżami aby inni też zobaczyli to co ja :)

      Usuń
  4. A to jeszcze bardziej udanego 2018 :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy miałaś roczek. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zdrówka i spełnienia planów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że plany będą zrealizowane, już tak mam, że muszę mieć wszystko w planach nawet dzień powszedni. Tobie również życzę udanego 2018 roku :)

      Usuń