Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 stycznia 2018

POŚCIEL DLA JASIA




Tak, babcia się postarała i uszyła pościel dla wnusia. 


Jasiek, pewnie jak każdy chłopiec, uwielbia pociągi, samochody ciężarowe i pojazdy wszelkiej maści, gdy zobaczyłam materiał w jego ulubione zabawki to wiedziałam, że pościel jest dla Jasia. 


Prosta, nic wyszukanego ale Jego. 


Oczywiście na jednej pościeli się nie skończy, bo jak wpadłam w szał zakupów materiałowych to jeszcze dwa inne wzory zamówiłam  z myślą o Kubie. 


Jak już ogarnę pościel dla chłopców to trzeba pomyśleć o Zuzannie aby nie była pokrzywdzona, a w następnej kolejności chyba sobie coś uszyję :)


Kto by pomyślał, że będę szyła pościel dla wnuków a pamiętam jak moja mama szyła dla mojego syna :) pościel w spadku przeszła na wnuki a mój syn do dziś wspomina jak na nią czekał :) ach, wspomnienia.

Pozdrawiam - Małgosia W.

19 komentarzy:

  1. Oj postarała się babcia:))Jasiu na pewno się ucieszy:)))dobre wspomnienia trzeba pielęgnować:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiek nie chce spać w innej pościeli tylko w tej... serce cieszy :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu można już i u nas kupić piękne tkaniny. Ta na Jasiową pościel jest cudna.
    Ja od 2 tygodni zabieram się za uszycie kocyka dla Niutka, który już niebawem się pojawi na tym świecie. I jak na razie kocyka nie ma. Czeka mnie też szycie kostiumów na bal przebierańców dla Stasia i Jasia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, znam ten ból, plany są tylko doba jakaś taka krótka... na pewno uszyjesz na czas i maleństwo będzie otulone. Materiały są przepiękne, że nie wiadomo na który się zdecydować, chciałoby się wszystkie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Tak babcia to skarb, wnuczkowi pościel w ulubione zabawki na pewno się spodoba. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, podoba się a ja cieszę się z Jaśkiem jak dziecko ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Babciu ! Wykonałaś cudną pracę to nie tylko pościel , ale i serce babci . Niech wnusio będzie miał piękne sny :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto sprawdzić Bebelin www.bebelin.pl - w sklepie tym znajdują się najlepsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna pościel dla dziecka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pościel wg zainteresowań użytkownika :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super to wygląda:) Widze ze tez przykladasz duza uwage do jakosci i wygladu posiecli. I sie nie dziwie! w koncu spedzamy w niej polwoe naszego zycia:D Jak szukasz czegos ciekawego to polecma tez: YourHomeStory Naprawde fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pościel wygląda świetnie. Idealny wzór dla chłopca

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio naczytałam się o tym, jak to pościel ze standardowych materiałów wysusza naszą skórę. Wyjątkiem jak się okazało jest pościel satynowa (która nie wchłania wilgoci, przez co nie wysusza skóry) Kupiłam pościel za śmieszne 80zł i jestem jak na razie mega zadowolona. Polecam pościele w tym sklepie: darymex - sklep internetowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Pościel lniana dla dzieci bardzo piękna w sklepie poduszka.com.pl

    OdpowiedzUsuń