Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 kwietnia 2018

JESZCZE ŚWIĄTECZNIE :)

Przed Świętami nie znalazłam czasu aby pokazać Wam tegoroczne pisanki i żeby nie było, że tylko praca dom i przygotowania świąteczne... powstało ich aż dwie :) ale za to duże...





...jajka steropianowe mają 20 cm, sznurek w piwnicy czekał aż coś wymyślę a i serwetki się przydały :)
Powstała też jedna karteczka świąteczna, tak, dobrze czytacie jedna jedyna... i już mogę pokazać,  chyba dotarła do adresatki :).





 Nie będę ukrywać, że zauroczyły mnie kartki świąteczne robione przez dziewczyny metodą scrapbooking i postanowiłam, że też taką wykonam. Moja jest strasznie skromniutka, w scrapbookingu jestem raczkującym niemowlakiem i cały czas się uczę. Praca a właściwie zabawa przy tej karteczce była czystą przyjemnością i fajnie tak wysłać życzenia w kartce zrobionej własnoręcznie. Myślę, że w przyszłym roku będzie ich więcej i mam nadzieję, że bardziej wykwintne.
Pozdrawiam - Małgosia W.



4 komentarze:

  1. Pomysłowo ozdobione, bardzo ładne jaja. Parę lat temu też bawiłam się robieniem kartek. Bardzo relaksująca robótka.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kartka faktycznie mnie wyciszyła... :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Duże i bardzo ładne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń