Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 maja 2018

SZKATUŁKA


Jak to jest, że doba za krótka, chciałoby się dużo zrobić a tu czasu brak ale jak jest potrzeba to czas się też znajdzie. Tak było ze szkatułką którą ozdobiłam metodą decoupage. 


Szkatułka chyba jest na biżuterię a ja wykorzystałam ją do drobiazgów biurowych i zabrałam do pracy. Teraz wszystkie spinacze, zszywacz, taśmy itp. są pochowane i ładnie wygląda. 


Żeby nie było, że sama robiłam, mąż też miał swój udział w tworzeniu, podzielił się papierem ściernym i wyszlifował pudełeczko.


 Teraz tylko pomalować...


...ozdobić, wyścielić przegródki i szufladkę...


...troszkę koronki...


...wklejamy lusterko i wkładamy magnes aby dobrze się zamykało i GOTOWE :)...


Gapa jestem, przy zamówieniu szkatułki nie zamówiłam uchwytu do otwierania wieczka i koronka zaraz się pobrudzi. Wczoraj zamówiłam uchwyt, mam nadzieję, że w tym tygodniu szkatułka będzie już elegancka z uchwytem.


Dawno nic nie ozdabiałam metodą decoupage i pewnie można było coś bardziej urozmaicić i dodać ale no cóż, chciałam szybko zrobić aby z biurka zniknęły pudełeczka i pudełaka, które zajmowały sporą część.


Myślę, że chyba częściej coś sobie ozdobię :)
Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę miłego tygodnia
Małgosia W.

4 komentarze:

  1. Śliczna wyszła:))uwielbiam takie drobiazgi:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, pudełeczko wyszło świetne. Przypomniałaś mi, że kilka moich surowych skrzyneczek czeka na ozdobienie, ale tak jak u Ciebie, u nie z brakiem czasu podobnie.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie też jeszcze kilka przedmiotów do ozdobienia czeka aż się nad nimi zlituję i ozdobię :) Pozdrawiam

      Usuń