Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 lipca 2018

AKTYWNA NIEDZIELA

01.07.2018 r. Niedziela

Dzisiejszą niedzielę spędziliśmy aktywnie. Góry, kijki, trochę ruchu, świeże powietrze. 


Szkoda siedzieć w domu. Postanowiliśmy wejść na Wielką Sowę. 



Góry Sowie – pasmo górskie w Polsce w Sudetach Środkowych w południowo-zachodniej części Polski na terenie województwa dolnośląskiego. 

Wielka Sowa – najwyższy szczyt Gór Sowich w Sudetach Środkowych.
(Źródło: Wikipedia)




Jak na to, że są wakacje, ładna pogoda to tłumów na szlaku nie było... no i dobrze :)



Chwilka odpoczynku i dalej do góry :) 

Trasa nie jest trudna ale czasami trzeba odpocząć...


...na górze już więcej turystów ale bez szaleństwa, spokojnie można było znaleźć miejsce na odpoczynek i kawkę.



Na Wielkiej Sowie gościliśmy już czwarty raz ale dopiero dziś kupiłam sobie magnesik :).


Po zejściu na dół czas na obiad...


...spalone kalorie zostały spowrotem doładowane. Tuż przy parkingu i zaraz przy zejściu z trasy znajduje się KARCZMA POD SOWĄ.


Postanowiliśmy nie szukać zajazdów po drodze do domu, tylko na miejscu zjeść obiad - i to była dobra decyzja - warto tam zajrzeć.





Karczma obfotografowana, obiadek smaczny i godny polecenia.


 Mam nadzieję, że dzisiejsza niedziela miło Wam upływa.
Zastanawiam się jak moje mięśnie jutro będą funkcjonować :).



Do GÓR SOWICH nie mamy daleko i pewnie jeszcze kiedyś je odwiedzimy.
Pozdrawiam - Małgosia W.

4 komentarze:

  1. Fajnie spędzony dzień. W Górach Sowich nie byłam, ale mam nadzieję, że nadrobię te zaległości.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie się po nich spaceruje :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Góry Sowie widziałam ale z daleka , a to nie to samo co wędrować po nich , prawda ??
    Ta rzeźbiona sowa mnie zachwyciła - cudna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, cudownie spędzony czas na łonie natury :) Rzeźba sowy jest super dlatego skusiłam się na magnez z sowami :) Pozdrawiam

      Usuń