Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 lipca 2018

SEZON NA JAGODY

Sezon jagodowy to mój ulubiony okres w ciągu roku. 


Jagody kojarzą mi się ze słońcem, wakacjami, beztroską i oczywiście z pierogami. 


Jagodowe pierogi  to wakacyjne wspomnienia u babci na wsi,  zawsze przywołuje uśmiech na twarzy. 


Dziś i u mnie na obiad PIEROGI Z JAGODAMI. 


Co roku część pierogów zamrażam i zimą jak znalazł, wspomnienie cieplejszych dni. Dziś wszystkie zostały zjedzone.


Jak widać na zdjęciach Kuba nie mógł się doczekać i podkradł mi pierożka z talerza podczas fotografowania. Wkońcu ileż można czekać i ile ujęć można robić? To się dziecko samo  poczęstowało :)


Pozdrawiam słonecznie - Małgosia W. 

4 komentarze:

  1. Nie dziwię się Kubusiowi! Ubóstwiam pierogi z jagodami. W tym roku jeszcze na rynku jagód nie widziałam. Może przez suszę tak kiepsko z nimi? Od 2 miesięcy nie spadła u nas kropla deszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jagody są po 18 zł/kg, niestety i u nas susza choć dziś mieliśmy burzę i trochę popadało. Wakacje zawsze kojarzą mi się z jagodowymi pierogami więc musiały być :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. A ja mam w planach jagodzianki z kruszonką, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pysznie, już mam na nie ochotę :) pozdrawiam :)

      Usuń