Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 sierpnia 2018

MAŁY HAFCIK

Ostatnimy czasy bardzo mało haftuję ale żeby nie było, że nic nie robię to pokażę dziś Wam malutki hafcik, który został umieszczony na zakładce. 


Powstał on z myślą o Dorotce która prowadzi bloga http://rekoczynydoroty.blogspot.com/. Zakładka jest już u Dorotki tak więc może wyjść na światło dzienne i przedstawić się Wam :).


Foto na golasa czyli jak powstawała...


Przepraszam za jakość zdjęć ale robione były w ostatniej chwili :) ale ważne, że są.
Mam nadzieję, że posłuży Dorotce długo, długo... :)

Pozdrawiam gorąco - Małgosia W.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i przydatna robótka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudna zakładka, hafcik uroczy, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maleństwo! Też mocno zaniedbałam hafty ostatnio...

    https://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio mało haftuję i mam wyrzuty sumienia, chyba czas to zmienić i wrócić do haftu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Małgosiu, raz jeszcze bardzo Ci dziękuję za wszystkie prezenty, a szczególnie za tę piękną, haftowaną zakładkę. Muszę Ci powiedzieć, że odbyła ona bardzo długą podróż. Wczoraj wieczorem wróciłyśmy do domu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Wpis o Indiach czytałam i jestem pod wrażeniem całości podróży... Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Małe, a cieszy:). Piękny drobiazg wyhaftowałaś:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio u mnie tylko takie drobiazgi, jakoś czas mi ucieka przez palce i ani za mną ani przede mną, coś muszę z tym zrobić. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Śliczna zakładka, lektura z takim gadżecikiem sprawia jeszcze większą przyjemność :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię zaznaczać miejsce gdzie czytam czymś ładnym... Pozdrawiam :)

      Usuń