Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 listopada 2018

BISZKOPT Z JABŁKAMI

Dziś do kawy lub herbaty, a może na wieczorne posiedzenie przy kominku proponuję BISZKOPT Z JABŁKAMI. 


Przepis jest taki sam jak na CIASTO Z AGRESTEM z tą różnicą, że zamiast agrestu dajemy starte jabłka. Jabłka można położyć na biszkopcie lub tak jak ja przekroiłam na pół dałam jabłka wymieszane z galaretką, przykryłam drugą częścią biszkopta i na wierzchu bita śmietana udekorowana czekoladą.


Ciasto to można robić z różnymi owocami, na jakie tylko mamy ochotę. 


Gotowe, można odpoczywać po całym tygodniu.
Pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku - Małgosia W.

6 komentarzy:

  1. Oj, drapnęłabym kawałeczek, gdyby była taka możliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś tak będzie można się poczęstować a tymczasem Smacznego :) wirtualnie :)

      Usuń
  2. Ależ smaczności:)). U mnie dzisiaj drożdżówka z jabłkami i cynamonem. Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń