Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 grudnia 2018

GRUDNIOWY TYDZIEŃ

Ten grudniowy czas szybciutko ucieka, codziennie coś i zanim się obejrzałam to już mamy kolejną niedzielę. Dzień za dniem odmierzany kalendarzem adwentowym umila popołudniowy czas. Nie będę Was zamęczać codziennie co znalazłam w kolejnych okienkach ale zrobię to grupowo właśnie dziś :) i tak...

Poniedziałek 03.12.18 r.

 KAWA KREMOWO-ORZECHOWA

Wtorek 04.12.18 r.

HERBATA - CZEKOLADOWY GRZANIEC

Środa 05.12.18 r.

KAWA BANANOWA - lubię kawy smakowe ale muszę przyznać, że pierwszy raz piłam o smaku bananowym :)

Czwartek 06.12.18 r. Mikołajki

 HERBATA - EART GREY JAŚMINOWY

Szaleństwo od rana, dzieci były grzeczne i Mikołaj zostawił paczki.


Była taka radość i emocje, że trudno było zrobić ładne zdjęcie i nie poruszone...


...natomiast Synowa stwierdziła, że Mikołaj powinien przychodzić codziennie :) rano nie było problemu ze wstaniem.


Wieczorkiem wybraliśmy się na Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu.


Poczułam święta, choć do wigilji jeszcze trochę. Szkoda, że śniegu brak. :)


W poniedziałek po pracy wybieram się na Jarmark jeszcze raz ale w ciągu dnia, myślę, że będzie mniej ludzi i spokojnie kupię to co mi się spodobało :).



 Wrocławska choinka wieczorową porą :)

Piątek 07.12.18 r.

Kawa Świąteczne ciastko.

Sobota 08.12.18 r.

HERBATA MATE SALIDA DEL SOL - LIŚĆ MATE, TRAWA CYTRYNOWA, AROMAT 

Niedziela 09.12.18 r.


Dziś niedziela z KAWĄ CHERRY ;) coś do kawy też się znajdzie.


Ciasto KRÓWKA. Przyznam się, że poszłam na łatwiznę i ciasto zrobiłam z "kartonu", czyli częściowo gotowe, należy dodać tyko kilka składników, połączyć, zmiksować, upiec i gotowe, no jeszcze przełożyć masą. Jest całkiem dobre i czasami można sobie życie ułatwić. 


Codziennie wstawiam zdjęcia na INSTAGRAMA nie tylko te z kalendarza :)
Niestety niedziela nie rozpieszcza nas pogodowo jest 8 stopni C i szaro buro za oknem, tylko kominek, kocyk, dobra książka i czas spędzony z rodziną. 

(ZDJĘCIE POCHODZI Z INTERNETU)

Życzę spokojnej niedzieli i miłego całego tygodnia :)
Małgosia W.

6 komentarzy:

  1. Bardzo smakowity ten Twój kalendarz adwentowy:))))u nas też szaro buro:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, codziennie z ciekawością dziecka otwieram okienko i z przyjemnością odpoczywam popołudniu przy kawie lub herbacie :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ależ ciekawe smaki kawy i herbaty. Chętnie spróbowałabym wszystkich, no może poza jaśminową.
    Uwielbiam świąteczne jarmarki. U nas będzie trochę później.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ta zabawa w kalendarz adwentowy z kawą i herbatą, można popróbować różnych smaków. Lubię herbaty i kawy smakowe i jest okazja skosztować, choć nie wszystkie przypadły mi do smaku ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam swój kawowy kalendarz - codziennie razem celebrujemy picie pysznej kawki :)
    Za śniegiem w ogóle nie tęsknię, niestety dziś pada :(

    https://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie śnieg może być tylko w święta i tyle wystarczy :) Ja również jestem zadowolona z kalendarza, zakupiłam z herbatą i kawą, czyli kawkę mam co drugi dzień i herbatę smakową mam co drugi dzień... fajna zabawa :) można oderwać się choć trochę od codzienności. :)

      Usuń