Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 4 września 2018

LETNIA TORBA - WOREK

Mamy wrzesień, jeszcze ciepełko a my jak co roku zaplanowany urlop. Urlop tym razem spędzimy w Chorwacji, czyli słoneczko i błogi czas na plaży. Podczas powolnego przygotowywania się do wyjazdu stwierdziłam, że przydała by mi się torba na plażę :) Wybrałam się do sklepów na szukanie czegoś ciekawego ale niestety o tej porze roku to już jesień a nie lato.  Postanowiłam, że sama coś sobie zrobię lub uszyję. Przegląd internetu i zauroczyły mnie torby typu MOCHILA BAG. 





(zdjęcia pochodzą z pinterest)

Torby śliczne, wykonanie krok po kroku w internecie można znaleźć, ale czasu już mi brakło na zrobienie takiego cudeńka. Nie dałam za wygraną i z resztek które zalegały w szufladzie powstała moja LETNIA TORBA - WOREK.


Nie jest tak śliczna jak MOCHILA BAGA, ale mam nadzieję, że zda egzamin.
A teraz kilka zdjęć jak powstawała...


Spód torby zrobiony jest ze sznurka bawełnianego 3 mm.




Góra ze sprutego starego swetra, który miał być przerobiony dawno, dawno temu :).


Dół to same półsłupki...


...góra to półsłupki i siateczka robiona łańcuszkami.


Jeszcze tylko pasek, też zrobiony półsłupkami na szerokość 6 oczek łańcuszka...


...i gotowe :)


Zapięciem jest sznurek, który ściąga górę torby i zabezpiecza przed dostaniem się niepowołanej "ręki" stoperem...


...a dół sznurków upiększony zostyał drewnianymi koralami.


I tak powstała na szybko moja LETNIA TORABA - WOREK.


Wymiary: średnica dołu - 21 cm, długość worka - 33 cm, długość paska - 67,5 cm

Pozdrawiam serdecznie - Małgosia W.


8 komentarzy:

  1. Ale jesteś zdolną BABECZKĄ, Małgosiu! Twój woreczek jest śliczny. Kiedyś potrafiła coś tam wydziergać na szydełku, ale dziś nie byłabym w stanie najprostszej serwetki zrobić.
    W Chorwacji byłam dwa razy. Zachwycający kraj. Życzę Wam udanego, niczym nie zmąconego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeśli kiedyś trzymałaś szydełko w dłoni i coś tam potrafiłaś zrobić to nadal to potrafisz, tego się nie zapomina :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Torba-worek super :D Cudownie tak potrafić zrobić sobie to co się zamarzy :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsza to inwencja twórcza. Cudny worek. Udanych wakacji:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jak potrzeba to wszystko da się zrobić i czas znalazł się :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetna torba na pewno się sprawdzi, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) sprawdziła się w 100 % :) Pozdrawiam :)

      Usuń