Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 marca 2018

ALBUM Z KOPERT

Przeglądając internet i szukając inspiracji do ozdobienia albumu na zdjęcia, natknęłam się na bardzo fajny pomysł a mianowicie ALBUM Z KOPERT. Pomyślałam sobie, czego to ludzie nie wymyślą, fajny pomysł. Długo nie musiałam czekać aby skusić się na realizację czegoś podobnego.  03 marca koleżanka miała urodziny a w kwietniu wybiera się z mężem nad morze aby uczcić rocznicę ślubu, a więc nadarzyła się okazja... taki prezent to chyba całkiem fajna sprawa aby ZACHOWAĆ WSPOMNIENIA... 


Jest to mój pierwszy album zrobiony z kopert i pierwszy metotą scrapbooking. Niestety dopiero raczkuję przy takim ozdabianiu ale coraz bardziej mnie wciąga i pewnie będę Was zanudzać pokazując kolejne albumy :).
A teraz kilka, no może więcej niż kilka fotek jak powstawały kolejne strony :))...





Papier zakupiony w internecie, bardzo mi się spodobał i chyba zakupię jeszcze aby zrobić własne małe albumy z podróży po Polsce :)...



...dwie strony tzw. rozkładówka...


 

 ,
...kolejne dwie strony...


 

...i kolejne dwie strony... 




...i znowu kolejne dwie strony...


...między stronami powstały kieszonki, które pomieszczą troszkę zdjęć :)...


 



 ...strony powyżej mają doklejoną książeczkę, niestety kiepsko widać, zdjęcia robione wieczorową porą :(...


...druga strona okładki i pierwsza strona albumu...


...czwarta strona okładki...


...i pierwsza strona okładki. 
Osoby, które od dawna pracują z tą metodą pewnie znajdą wiele błędów ale no cóż, pierwsze koty za płoty. Albumik musiałam już sprezentować i nie zdążyłam wkleić napisów np. życie jest piękne lub tu byliśmy dn. ....... Koleżanka już sama sobie dopieści albumik i powkleja to co będzie uważała za słuszne, mam nadzieję, że zapełni go wspaniałymi chwilami spędzonymi z mężem... :)

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
Małgosia W.

6 komentarzy:

  1. Świetny kopertowy album, Małgosiu! Nigdy nie powiedziałabym, że może być Twoją pierwszą scrapbookingową pracą. Wygląda wspaniale. 2 lata temu zrobiłam lapbook nt Chin. Czas poświęcony na jego wykonanie to relaks i odpoczynek. Uwielbiam taki sposób na odstresowywanie.
    Z wielką przyjemnością będę oglądać Twoje kolejne prace. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przy takich pracach odpoczywam a przy okazji powstaje coś fajnego... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny prezent:))pomysł ciekawy i piękne wykonanie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, świetne wykonanie:). Pozdrawiam prawie wiosennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń