Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 marca 2018

ZASYPAŁO NAS...

...śniegiem. 



Mamy zimę na całego a ja tak czekam na wiosnę. 



Tydzień temu +18 stopni C a dziś -5 i śniegu po kostki. 


 

Największą radochę z takiej pogody mają dzieci......



a ja ździwiona, że biało.



Nie ma się co dziwić, jeszcze przez kilka dni mamy astronomiczną zimę.



Dziś przyglądałam się dzieciaczkom jak cieszą się śniegiem...



...i pomyślałam chwilo trwaj... 



...aby zatrzymać wspomnienia zrobiłam kilka zdjęć.



Uśmiechy dzieciaczków BEZCENNE.


Tylko najmłodsze przy szybie obserwowało zabawę starszyzny.
Niech się dzieci nacieszą białym puchem a ja czekam na wiosnę.
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli
Małgosia W.

6 komentarzy:

  1. Dzieci się cieszą ja trochę mniej:))Pozdrawiam serdecznie i również miłej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas -7, słonecznie, ale bez śniegu i mam cichą nadzieję, że tak zostanie. Chociaż moje chłopaki na pewno mają ochotę na saneczki i lepienie bałwana.
    Gdy ogląda się zadowolone buziaki dzieci to i zima jest znośna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci jak zawsze ze śniegu zadowolone :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nas też mocno zasypało.... a tydzień temu było już tak pięknie :(

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń