Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 lutego 2018

ZWYCZAJNA SOBOTA

Taka sobie zwyczajna sobota i mija całkiem milutko...
...na obiad to co dzieci lubią najbardziej i cały tydzień prosiły czyli spaghetti...



...a na deser sernik na zimno z truskawkami.



A rękodzielniczo pobawiłam się troszkę papierami i stworzyłam maleńki albumik na zdjęcia. 


Na codzień nie zajmuję się scrapbookingiem (chyba dobrze napisałam :)) ale praca przy tym maleństwie to sama przyjemność. Rozmiar 7 x 7 cm, zdjęcia przycinałam na 6,5 x 6,5 cm. 


Postanowiłam, że raz w miesiącu muszę stworzyć nasze albumy z podróży, zdjęć jest mnóstwo a wszystko w komputerze i na kartach z aparatu, czas to zmienić. 


Jak na razie przeglądam albumy stworzone metodą scrapbooking na blogach i na youtube i powoli uczę się, mam nadzieję, że moje albumy będą miłą pamiątką razem spędzonych chwil.
A tymczasem pozdrawiam i życzę miłego wolnego czasu
Małgosia W. 

8 komentarzy:

  1. Piękna sobota:))jak najwięcej takich miłych i spokojnych chwil życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam takie "leniwe" soboty :)) Pozdrawiam

      Usuń
  2. śliczny album takie urocze maleństwo, chyba taki znak czasu wszystkie zdjęcia na komputerze. Powodzenia w tworzeniu albumów. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mamy takie czasy, że łatwiej przechować coś na komputerze ale czy bezpiecznie? mi kiedyś synuś wszystkie zdjęcia z wakacji niechcący wykasował i pozostały wspomnienia :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciaczki słodkie a spaghetti to ich ulubione danie... Pozdrawiam

      Usuń
  4. Sama z przyjemnością powciągałabym te makaronowe niteczki. Dawno nie jadłam.
    Świetny pomysł na zamieszczenie najciekawszych zdjęć w takich małych, ślicznych albumikach.
    Moja koleżanka wybiera kilka zdjęć z podróży, drukuje je i umieszcza w ramce z napisem The best of...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas na spaghetti... takie kieszonkowe maleństwo podarowałam Bratowej w prezencie za mile spędzony wspólnie czas w Kanadzie myślę, że często będzie do niego zaglądać... pomysł ze zdjęciami i ramką The best of... podoba mi się... Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń