Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 grudnia 2020

DAWNO MNIE TU NIE BYŁO...

 Oj, bardzo dawno nie było mnie w świecie blogowym... czy ktoś tu jeszcze zagląda? 

 U mnie wszystko w porządku. Od marca tak dużo pracuję, że nie miałam siły i czasu aby poświęcić choć kilka minut na BLOGA. 

Mamy grudzień, magiczny czas i bardzo chciałabym być razem z Wami... mam nadzieję, że powolutku wrócę i będzie jak dawniej, trochę podróży, choć te pewnie nie szybko... w kuchni ostatnio mało urzęduję, ale grudzień pewnie to zmieni... a moje ukochane robótki  leżą w kącie i chyba się na mnie obraziły... 

 tak na poważnie próbuję wprowadzić sobie dyscyplinę aby to wszystko ogarnąć... 

Dziś spadł u nas pierwszy śnieg... radość dzieci bezcenna... 


...kalendarze adwentowe obowiązkowo... 
dobrze, że w domu są dzieci to zmartwienia ulatują wraz z ich radością...


Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia oraz miłego dnia...
Małgosia W.





3 komentarze:

  1. Oj, długo, długo... Kochana Małgosiu :) Już się martwiłam. Wspaniale, że już jesteś znów, miło bedzie do Ciebie zajrzeć. Ja byłam tutaj parę razy stęskniona :) :)
    Dużo zdrówka i serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś, Małgosiu! Wielokrotnie o Tobie myślałam.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj z powrotem w świecie blogowym😘. Zaglądałam, zaglądałam... i się doczekałam😁. Dobrze, że już jesteś❤️. Dzieci to zawsze radość, a zwłaszcza gdy są szczęśliwe. Pozdrawiam cieplutko Małgosiu. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń