Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 lutego 2022

KOKOSKI ZE STAREGO ZESZYTU :)

 KOKOSKI to przepis który pamięta czasy, kiedy to nie było internetu a  wymieniałyśmy się nim z koleżankami w pracy, w rodzinie między ciociami, babciami, mamą i teściową. 

Podawałam już go kiedyś i znajdziecie go TU a dziś dla przypomnienia.

Przepis na coś słodkiego, ze starego zeszytu...

 
Nie jest pracochłonny, zawsze wychodzi i co najważniejsze KOKOSKI są naprawdę smaczne. Jeżeli nie lubicie kokosu to myślę, że obtoczyć można w pokruszonych orzechach też będzie pysznie.
SMACZNEGO :)


Specjalnie nie przepisywałam, chciałam aby ten przepis był taki trochę z tradycją minionych lat i  podaję Wam tak jak mam wklejone w starych notatkach. Bardzo lubie te swoje zeszyty, które tworzyłam aby były ładne, kolorowe. Trochę pisane, trochę wyklejane nie mając pojęcia co to jest SCRAPBOOKING.

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)
Małgosia W.
06.02.2022 r.


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam kokosanki.Też mam sprawdzony przepis od babci i kokosanki zawsze wychodzą w przeciwieństwie do niektórych pyszności z neta ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystko co jest z kokosem :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja też mam tak stary zeszyt z przepisami:)))kokosanki wyglądają pysznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy ze starych zeszytów są najlepsze :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wracają wspomnienie a komisji wyglądają cudnie pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń