Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 czerwca 2022

LOT BALONEM

 Kolejny dzień w Kapadocji to niespodzianka jaką zrobił mi mój mąż, a mianowicie  LOT BALONEM

 Muszę tutaj nadmienić, że wakacje w Turcji były naszą 33 rocznicą ślubu, troszkę z miesięcznym opóźnieniem ale udało się świętować.

 

Nie będę rozpisywać się nad samym lotem, napiszę tylko, że było warto i zostawiam Was z kilkoma zdjęciami które zrobiliśmy.






 

To cień naszego balonu :) a my w nim :)


Naprawdę opłaca się wstać o czwartej nad ranem i o świcie oglądać przecudne niebo z kolorowymi, tańczącymi  balonami  w tle. 


Czułam się jak w bajce :) brak mi słów aby opisać uczucie jakie we mnie było w momencie podziwiania balonów, które krążyły wokół nas i krajobrazu pod nami :)


Kapadocja z lotu ptaka, przecudne wrażenie i cały czas zachwyt i uśmiech na twarzy.




 Lot trwał ponad godzinę a ja nie wiem kiedy ona minęła.
 
Pozdrawiam i każdemu polecam 
LOT BALONEM NAD KAPADOCJĄ - Małgosia W.

4 komentarze:

  1. To niezwykła niespodzianka:))))jesteś bardzo odważna:)))widoki cudne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią: do odważnych świat należy... ale troszkę pietra miałam :) ale widoki wynagrodziły wszystko i szybko zapomniałam, że ja w balonie jestem :) pozdrawiam :)))

      Usuń
  2. Coś wspaniałego! Chciałabym... Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo, bardzo... super przeżycie i te widoki :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń