Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 kwietnia 2024

DLA MALUSZKA

 Już niedługo powitamy małą Zosię, z tej okazji zrobiłam dla dziecinki kocyk...



...śliniaczek ale może być to chusteczka na chłodniejsze dni pod szyjkę lub przytulanka...


...oraz trampeczki. Trampeczki gdy zobaczyłam w internecie to tak mnie urzekły, że musiałam po prostu musiałam je zrobić :).



Prezencik gotowy i wyruszył już w daleką drogę do Kanady.


Dołączyłam kartkę z gratulacjami dla rodziców i powitaniem dla Zosi oraz nasze polskie Ptasie mleczko na osłodę życia :).


Pozdrawiam Małgosia W.








2 komentarze:

  1. Małgosiu, prześliczne prace, bardzo mi się podobają, trampeczki są przesłodkie, takie drobinki :))) A kocyk cudo, i ta doszyta plakietka, no naprawdę świetna robota <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że rodzicom też spodoba się prezent bo Zosia za parę lat mi odpowie :) Pozdrawiam :)

      Usuń