Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 grudnia 2011

2012

Witam,
a zatem mamy koniec roku 2011, powinnam podsumować postanowienia z początku roku, niestety nie udało się zrealizować wszystkich:(. Założyłam bloga i miałam nadzieję, że będę częściej tu opisywać smutki i radości ale za mało czasu aby bywać tu częściej, może w 2012 uda się :).
Jeśli chodzi o robótki to niestety prace pozaczynane które chciałam skończyć w tym roku nadal są nie skończone, owszem trochę podgoniłam ale nie skończyłam, a szkoda. Obiecałam sobie, że dopóki nie skończę zaczętych prac nie zacznę nic nowego, oczywiście słowa nie dotrzymałam zaczęłam nowe i dokupiłam jeszcze nowe wzory. W głowie pełno pomysłów i chęci są a czasu brak. Mam nadzieję, że rok 2012 okaże mi trochę łaski i będzie spokojniejszy a zarazem owocniejszy w robótki i moje hobby, że będę mogła częściej pokazać co zrobiłam (skończyłam) lub zaczęłam. Oglądając Wasze blogi zastanawiam się czy ja nie potrafię zarządzać własnym czasem, bo Wy kochane co chwila pokazujecie coś nowego, wspaniałego a ja kręcę się w kółko. No już dość narzekania... bo jaki Sylwester taki cały rok a zatem....

Życzę wszystkim tu zaglądającym SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2012
oby był lepszy od tego co mija...

Pozdrawiam Małgosia W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz