Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 listopada 2018

I ZNOWU POŚCIEL :)

Tak, znowu uszyłam pościel. Jakiś czas temu nakupiłam materiału pościelowego dla wnuków, to wypada poszyć jak się obiecało. 


Został mi już ostatni materiał w samochody ZYKZAK i myślę, że miło się śpi dzieciaczom gdy mają pościel w swoje ulubione bajki, zabawki, postacie.


Szycie poszwy jest trochę nieporęczne, ale dałam radę :).  Od kiedy mam stopkę specjalną do szycia dziurek do guzików to jest to moje ulubione zajęcie przy maszynie.  Stwierdziłam, że mogę zawodowo robić dziurki, tak mi się to podoba :) :) :).


Niby nic takiego, ale radość dziecka, które się tuli do pościeli i mówi, że to Jego ulubiona, bezcenna :).


Niby nic a cieszy, nie tylko mnie :) a teraz czas pomyśleć o sobie i swojej pościeli.
Pozdrawiam - Małgosia W.

4 komentarze:

  1. Ostatnio też kupiłam tkaninę w jeżyki na pościel dla najmniejszego malucha. Na razie nabiera mocy urzędowej.
    Zygzak Mc Queen był ulubioną bajką trzyletniego wnuka rok temu. Obecnie szaleje na punkcie dinozaurów.
    Nie potrafię obrzucać dziurek maszyną, którą od jakiegoś czasu posiadam. Łucznikiem robiłam to bez problemu.
    Pod taką bajeczną pościelą sny mogą być tylko kolorowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, u mnie wszystko nabiera mocy urzędowej zanim się za coś zabiorę, muszę mieć tzw. natchnienie. Dziurki Łucznikiem obszywałam zygzakiem i jakoś szło, ale teraz na nowej maszynie mam stopkę do szycia dziurek, POLECAM, robienie dziurek to sama przyjemność :0). Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mój brat kupił dla swoich dzieciaków nowe poduszki – zamówił je w Sklepie Internetowym Bebelin www.bebelin.pl. Jesteśmy zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jana Krzychowska31 marca 2021 14:24

    Pościel dla dzieciaków w sklepie Poduszka.com.pl. Bardzo polecam tekstylia dla dzieci https://www.poduszka.com.pl/tekstylia-dla-dzieci-c-41.html

    OdpowiedzUsuń