Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 stycznia 2020

WEDDING MEMORY - HANDS (6)

Witam w 2020 roku :) jaki będzie to się okaże za 366 dni, mam nadzieję, że spokojny, miły, przyjemny, uśmiechnięty bez trosk i kłopotów w pełnym zdrowiu tego i Wam życzę. Dziś zaczynam od pokazania urobku xxx. Nie ma tego za wiele gdyż grudzień był bardzo, bardzo pracowity i to nie tylko w domu przed świętami ale i zawodowo :).


Na takim etapie byłam na koniec listopada 2019 r.,


a na koniec grudnia 2019 r. wygląda tak i jest skończona  1/4 pracy. 


 Dla przypomnienia, taki ma być efekt końcowy. Jak będę w tak powolnym tempie stawiać xxx to jeszcze przede mną pótora roku pokazywania i zamęczania Was efektami :).
Nie chcę robić postanowień bo przeważnie nic z tego nie wychodzi, mam nadzieję, że ten rok będzie łaskawszy w czas wolny i pozwoli mi skupić się na xxx i szybciej skończyć "rączki".

Pozdrawiam i uściski przesyłam
Małgosia W.

13 komentarzy:

  1. Idzie Ci całkiem nieźle:))ja w ogóle nie umiem wyszywać:)))Pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, jeszcze tylko paluszki zostały! Mankiet męskiej marynarki chyba "załatwisz" szybko. Nim się obejrzysz, będziemy podziwiać Twoje dzieło. Oczywiście napisałam trochę pół żartem pół serio, bo wiem, ile czasu zajmuje wyszywanie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dużo czasu :), ale jak kończę pracę to czuję zadowolenie, że dałam radę :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Małgosiu, nie ważne kiedy praca będzie skończona, ważne, że będzie piękna :)
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i niech się spełnią Twoje życzenia, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Dobrego w nowym Roku:-)))
    Podziwiam Twoją cierpliwość:-))) Pięknie jest a będzie jeszcze lepiej jak skończysz:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak to możliwe, że mnie tu jeszcze nie było? I ja dołączam się do noworocznych życzeń - zdrowia i radości każdego dnia życzę Ci Małgosiu. I czasu na te piękne pasje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) i serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  7. Ok...

    What I'm going to tell you might sound a little creepy, maybe even a little "supernatural"

    HOW would you like it if you could just hit "Play" and listen to a short, "musical tone"...

    And miraculously attract MORE MONEY to your life?

    I'm talking about hundreds... even thousands of dollars!!!

    Sounds way too EASY? Think this couldn't possibly be for REAL?!?

    Well, I've got news for you...

    Usually the greatest blessings life has to offer are also the SIMPLEST!!!

    In fact, I'm going to PROVE it to you by letting you listen to a real-life "magical abundance tone" I've produced...

    You just press "Play" and you will start having more money come into your life. starting so fast, you will be surprised.

    TAP here NOW to PLAY this magical "Miracle Money-Magnet Tone" as my gift to you!!!

    OdpowiedzUsuń