Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 kwietnia 2021

DANIE DLA ZABIEGANYCH

Dziś chciałabym Wam zaproponować danie zktóre mnie zachwyciło a pochodzi z konta Ani zdrowe.nawyki (instagram). 

Przygotujecie je w 10 minut, no może w 15. 

Potrzebne będą tylko 3 produkty: cukinia, czosnek, jajka + przyprawy.


Cukinie powinno się wydrążyć (środek z pestkam) ja tego nie zrobiłam i też było ok. Obieraczką do warzyw "kroimi" cukinię w paseczki. Na patelni z kropelką oleju (można bez tłuszczu) podsmażamy, dodajemy 2 ząbki czosnku (jak ktoś lubi można więcej lub mniej) doprawiamy przyprawami (sól, pieprz, zioła prowansalskie). Jak na złość skończyły mi się zioła prowansalskie ale miałam zioła toskańskie, też się spisały :).


Chwilkę trzymamy na patelni, aby cukinia zmiękła.


Na cukinię wbijamy jajka i przykrywamy aby białko się ścięło (żółtko fajnie jak jest mięciutkie).


Gotowe :) 
Zdjęcia może mało apetyczne ale nie zdążyłam uchwycić na talerzu :) za szybko zjedliśmy.
Spróbujcie koniecznie - WARTO :)

Pozdrawiam - Małgosia W.

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe danie! Jest w nim wszystko, co bardzo lubię. Cukienię też bardzo lubię, wiele potraw robię z niej zwłaszcza w sezonie letnim.
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danie bardzo dobre, często je robię :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Oj coś dla mnie bardzo lubię cukinię, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pyszne, jak nie mam pomysłu na obiad to wskakuje cukinia... Pozdrawiam

      Usuń
  3. Chyba polubiłam cukinię :)

    OdpowiedzUsuń