Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 26 maja 2022

DZIEŃ MATKI

Każdą inną ludzką miłość trzeba zdobywać, trzeba na nią zasługiwać pokonując stojące na jej drodze przeszkody, tylko miłość matki ma się bez zdobywania i bez zasług. 
(H. Auerbach)

Jedno z moich ulubionych zdjęć to zdjęcie moje i mojej MAMY . 

Od 32 lat jestem mamą i wiem ile trudu i wyrzeczeń trzeba aby wychować dziecko. 

Dla mnie słowo MAMA to miłość od pierwszych chwil, taka bezinteresowna, piękna, głęboka, kocha się za to, że jest.

Mojej mamy już nie ma wśród nas, odeszła za szybko... miała tylko 58 lat.

Często myślami jestem przy niej bo tyle chciałabym jej jeszcze powiedzieć, tyle pytań zadać, wypić z nią kolejną kawę i podzielić się nowym przepisem na ciasto... 

Była przy mnie zawsze gdy jej potrzebowałam, zawsze mogłam na nią liczyć, dzięki niej potrafię uwierzyć w siebie, że dam radę w najtrudniejszych chwilach. 

Dziś brakuje mi słów, aby podziękować za matczyną opiekę, cierpliwość, dobroć, zrozumienie i wierzę, że gdzieś tam patrzy na mnie i dalej mi pomaga w każdym momencie mojego już bardzo dorosłego życia. 


Dzień matki 26.05.2022 r.
Małgosia W.

1 komentarz: