Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 marca 2023

W WOLNYM CZASIE - FROTKI DO WŁOSÓW

  


Jednym z moich postanowień noworocznych jest aby wykorzystywać moteczki i reszteczki włóczek które gdzieś sobie zalegają. Nie wiadomo co z nimi zrobić, na sweterek za mało, wyrzucić szkoda i tak postanowiłam wykorzystać je robiąc frotki do włosów dla mojej Wnusi Zuzanny.  

 


Kolorowa  i  jasna w delikatne akcenciki kolorowe zrobione są z włóczki skarpetkowej.


Do skarpetek pewnie wrócę ale przyjdzie na to czas :).


Fioletowa frotka na specjalne życzenie Zuzy. Włóczke kupiłam taką na robienie miśków, myślałam, że będzie fajna i tu okazało się, że fajna jest na szydełko bo na drutach wychodzi bardzo, bardzo grubo i nie da rady zawinąć na włosach. Myślę, że z tego co mi zostało plus dokupię inne kolory zrobię powłoczkę na poduszke.


I jeszcze jedna, taka kolorowa myślę, że do blond włosów Zuzy będzie fajnie wyglądać.


Mam jeszcze dwie wolne gumki to tak żeby nie leżały... to kolejna będzie z połączenia dwóch włóczek czarnej i jasnego brązu z nitką błyszczącą (zdjęcie nie oddaje kolorów).  Zaczęłam dziś rano i pewnie wieczorem będzie skończona.  A tak na marginesie tak mi się podoba to połączenie, że chyba  przerobię stary sweter z brązowej włóczki (i tak go nie noszę) dokupię czarnej i będę miała nowy ciuszek :).


Milutkiego piątku życzę 
Małgosia W.

instagram: @malgosiawin




3 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł Małgosiu. A lila oczywiście jest nr 1, bo to modny kolor w tym sezonie :) :) Pozdrawiam gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł i super wykonanie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na resztki, urocze te frotki,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń