Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 lutego 2023

BABECZKI z PRZYPADKU I SZYBKA PRZEKĄSKA


 Miały być babeczki bananowe ale moje banany, niestety nie nadawały się do ciasta. Masło z cukrem już w mikserze a tu taka wpadka, pomyślałam sobie, że spróbuję zamienić banany na jabłka i może się uda uratować weekendowe  słodkości do kawy.

 I udało się, nie ma tego złego... 

teraz wiem, że jak nie ma bananów to nie szkodzi inny owoc też się nada tylko trzeba go drobno zetrzeć na tarce lub zmiksować w blenderze, myślę, że chodzi tu o wilgoć z owoców, aby ciasto nie było za suche.

 Przepis na chlebek bananowy podawałam TU i zamiast piec w keksówce postanowiłam, że będą to babeczki. 
Nadmienię tylko, że dosypałam troszkę cynamonu dla smaku, jak jabłka to musi być cynamom :) .


A żeby nie było tak nudno i za słodko to z TORTILLI zrobiłam przekąski czyli CHIPSY takie nasze domowe. 



Szybko i prosto, wystarczy pokroić tortille na trójkąty,


 wsypać do miski, dodać trochę oleju, ulubione przyprawy, może być tylko sól.


Wkładamy do piekarnika i pieczemy do zrumienienia.


I gotowe... można zajadać zdrowszą wersję chipsów :)



Życzę miłej niedzieli i pozdrawiam serdecznie
Małgosia W. 

6 komentarzy:

  1. Babeczki obłędne a pomysł z tortille bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki wyglądają pysznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Jakie śliczne babeczki! I na pewno smaczniusie. I pomysł z własnymi chipsami bardzo dobry :) Pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chipsy zawsze gdy tylko mam tortille i coś mi nie podrodze z jej zrobieniem... naprawdę fajne wychodzą, robi się szybko i jeszcze szybciej znikają :) Serdeczości przesyłam :)

      Usuń