Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 marca 2024

ŚCIĄGACZE INNE NIŻ ZWYKLE

 Jak zwykle moją inspiracją jest PINTEREST, tym razem ŚCIĄGACZE  przy sweterkach, bluzeczkach, kardiganach itp. 

Oto kilka moich inspiracji... 



Jak pięknie prezentuje się dzianina gdy mamy ozdobny ściągacz, jest w niej jakaś elegancja, ze zwykłego sweterka powstaje rzecz niepowtarzalna. 



Na drutach mam dwa sweterki i niestety zwykły ściągacz, dwa na dwa, ale przy następnych udziergach postaram się coś upiększyć, nadać im tego czegoś co przyciąga uwagę nawet osobom nie robiącym na drutach.


 

Mam nadzieję, że Wam też się spodobają. Jestem ciekawa, czy wybieracie klasyczny ściągacz czy może troszkę urozmaicony, upiększony?



Każdy znajdzie coś dla siebie...



Pozdrawiam i życzę miłego weekendu
Małgosia W.
















2 komentarze:

  1. Dzień dobry!Jestem absolutną ściągaczomaniaczką,myślę że warto dodać coś innego do sweterka,tym bardziej że nakład pracy przy samym wykończeniu jest niewielki w porównaniu z całością.A jaki efekt.Co prawda,nie dziergam już od lat,ale lubię doszyć coś overlockiem tu i tam:)Pozdrawiam,Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pintereście jest wszystko, ciekawe propozycje, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń