Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 września 2015

DOSKONAŁY DZIEŃ...

...to tytuł książki do której chciałabym Was zachęcić.


Richard Paul Evans, jest to pierwsza książka którą przeczytałam tego autora. Czytałam ją z zainteresowaniem tym bardziej, że trochę przypomina mi moją historię, a mianowicie pytania:
- co dalej...
- jak ma wyglądać teraz moje życie...
- jak sobie poradzę...
- jak przyjmnie mnie i moją chorobę rodzina...
... w momencie kiedy dowiadujesz się że, masz nowotwór...

Bohater książki dowiaduje się, że jest chory i zostało mu 40 dni życia... i co teraz, jak bardzo zmienia się jego podejście do życia... wierzcie mi w takim momencie cały światopogląd człowieka się zmienia o 360 stopni, to co było ważne nagle staje się mało znaczącą rzeczą, zaczynamy dostrzegać rzeczy które były szarą codziennością a teraz cieszą i są zauważalne, ważny jest każdy dzień, każdy dzień jest DOSKONAŁY... 

"Niezwykła opowieść o uczuciach, przebudzeniu i trudnych wyborach, jakie rzuca nam pod nogi los."

"Ta niezwykła opowieść z ciepłym zakończeniem - będącym niespodzianką - to jedna z tych książek, które się długo pamięta."

"Richard Paul Evans proponuje nam kolejną cudowną opowieść o znaczeniu miłości i rodziny."
Są to recenzje osoób przepisane z okładki książki.

Jeszcze raz zachęcam, ja na pewno sięgnę po kolejne powieści tego autora...

Pozdrawiam i życzę miłego dnia - Małgosia W.

1 komentarz: