Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 października 2021

OCIEPLACZ NA IMBRYK

 Ostatnio przeglądając printeresta przykuł moją uwagę ocieplacz na imbryk. 

Pomyślałam sobie, że mamy jesień, przed nami wieczory przy kominku z kubkiem harbaty, kawy lub kakao, przydałby się taki gadżet.  Ulubiony napój za szybko nie wystyga i długo trzyma temperaturę. Nie przypominam sobie, abym widziała w sklepie takie cudeńka albo po prostu nie byłam zainteresowana więc nie zwracałam uwagę... muszę się porozglądać bo przydałby się taki mały pomocnik w trzymaniu temperatury w imbryku :). Zanim kupię i się pochwalę, że też mam to przedstawię Wam ocieplacze, które wyszukałam na pintereście i gdybym miała się na któryś zdecydować to byłby to wielki problem. Wszystkie są super... UWAGA!!! będzie dużo zdjęć :)

1 rodzaj takie zwykłe z zaokrąglonym brzegiem i  tych znalazłam najwięcej :)







































2 rodzaj to otulacze lub ocieplacze w formie imbryków 









3 rodzaj w formie postaci 









4 rodzaj inna forma







To tylko kilka zdjęć. 
Przyznacie mi rację, że są piekne i przydatne, ja osobiście nie mogę się napatrzeć tak mi się podobają...  muszę sobie taki sprawić :)

Pozdrawiam - Małgosia W.

6 komentarzy:

  1. Są przepiękne:)))kiedyś w sklepie z używanymi rzeczami kupiłam taki ocieplacz:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, zazdroszczę :) może też kiedyś znajdę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wow! jakie słodkie i wszystkie pomysłowe. A przy tym bardzo praktyczne.
    Czeka, aż pokażesz swój, gdy uszyjesz, albo nabedziesz. Na jesienne wieczory przyda się jak znalazł. Serdeczności zostawiam, Pola

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne, gdy tylko będę miała u siebie na pewno się pochwalę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne. Jak dobrze jest umieć szyć. Pozdrawiam serdecznie 🍂🍁🌿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, umiejętność szycia, nawet tego podstawowego przydaje się :) Pozdrawiam

      Usuń