Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 października 2021

CIELĘCINA W SOSIE SŁODKO-KWAŚNYM

Ostatnio obejrzałam odcinek pt. DORADCA SMAKU, prowadził go Robert Sowa a mowa tu o CIELĘCINIE W SOSIE SŁODKO-KWAŚNYM

Nie byłoby w nim nic nadzwyczajnego gdyby nie owoce egzotyczne które są w sosie. Muszę przyznać, że nie korzystam z przepisów które są pokazywane w tv, ale ten mnie zaciekawił bardzo, zwłaszcza, że uwielbiam połączenie owoców z mięsem. Zrobiłam i muszę przyznać, że cielęcinka jest PRZEPYSZNA. Pominęłam składnik anyżu, choć osobiście lubię anyż, to tu troszkę się obawiałam jak bardzo wpłynie na smak, może następnym razem spróbuję, bo na pewno powtórzę to danie. Oryginalny przepis wraz z filmem jak zrobić tak smaczne danie znajdziecie TU.

Mięsko to można podawać z ryżem, kaszą, ziemniaczkami a u mnie podałam z pampuchami :), też było przepysznie.

Uwaga!!! Danie jest dość pikantne, jeśli ktoś nie lubi to można zmniejszyć ilość papryczki :)

Smacznego!!!

Pozdrawiam - Małgosia W.

4 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadam mięsa, ale smaki słodko-kwaśne uwielbiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te smaki można do wszystkiego wykorzystać, też uwielbiam :) Pozdrawiam

      Usuń