Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 stycznia 2022

NOWY ROK NOWY KWIATEK

 Nowy rok i mam nowego kwiatka doniczkowego jest to ZIELISTKA. 

Wszyscy ją znają, jest bardzo popularna zwłaszcza w szkołach, przedszkolach, instytucjach państwowych, no krótko mówiąc gdzie się nie obrócę to ją widzę :).

 Pytanie: dlaczego ja jej jeszcze nie mam? 

Już mam, na ostatnich zakupach musiałam, no po prostu miałam ją ze sobą zabrać do domu :) tak na mnie patrzyła :) i mówiła: idę z Tobą :). No i jest, nowy kwiatek :) cieszę się jak dziecko, mała rzecz a jaka radość :) 


Mam nadzieję, że będzie jej u mnie dobrze, tym bardziej, że nie jest kwiatkiem wymagającym. 

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

Małgosia W.


4 komentarze:

  1. Uwielbiam kwiatki doniczkowe,a w domu mam istna dżunglę🙂
    A z kwiatkami rozmawiam też...

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że będzie jej dobrze u Ciebie Małgosiu...
    Pamiętam te kwiaty z dzieciństwa...
    Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną i bardzo ją lubię, dobrze jej robią wakacje na balkonie rośnie jak szalona, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatków w domu nigdy za wiele😁. Też tak mam, że rozmawiam z kwiatami w sklepie i nie mogę się oprzeć chęci zabrania ze sobą do domu. Pozdrawiam cieplutko ❤️.

    OdpowiedzUsuń