Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 stycznia 2022

WSPOMNIENIA 2021

 


Dziś pierwszy dzień Nowego Roku 2022 jaki będzie czas pokaże. 
Postanowień i planów nie mam, rok 2021 pokazał mi, że plany sobie, życie sobie. 
Wierzę w przeznaczenie, co ma być to będzie.
A jaki był dla mnie miniony rok... nie chce narzekać ale do najlepszych nie należał...

1) w robótkach szału nie ma



01.01.2021 r.


01.01.2022 r. - jak widać jeszcze trochę pracy do wykonania


Makrama - kwietniki


Szydełko troszkę popracowało.


Serweta zrobiona w prezencie...



torebeczka do komunii dla Wnusi Zuzi

2) CHOROBA była z nami :(


W lutym operacja lewej dłoni


Kwiecień - mąż zachorował na COVID, naszczęście dość łagodnie przeszedł chorobę...


Wrzesień - operacja lewej i prawej dłoni 


Pod stałą kontrolą na hematologii :( oby gorzej nie było.

3) KWIATY... no tu poszalałam, ale co ja zrobię, że tak je lubie :)


Monstera 'Monkey Mask'


storczyk


skrzydłokwiat


peperomia verticillata i starzec zwisający






Ficus elastica 'Tineke' Figowiec sprężysty


peperomia prostrata


nie mam pojęcia co to za kwiatek, stawiam na odmianę Begonii, kupiłam w markecie bez etykiety...



fiołek afrykański




Hoja, mąż przyniósł mi szczepkę z pracy. Jeszcze się ukorzeniała jak zakwitła... śliczna.


aloes




philodendron birkin


Syngonium 'Neon Robusta' Zroślicha


Syngorium - szczepka przyniesiona z przychodni ;)

4) PODRÓŻE małe i duże, 
nie było ich za dużo z wiadomych powodów


GIEŁDA STAROCI W ŚWIDNICY


CZERWIEC - tydzień w Międzywodziu





Z wizytą w Pałacu Marianny Orańskiej w Kamieńcu Ząbkowickim


SIERPIEŃ - w drodze do Chorwacji zatrzymaliśmy się w MARIBORZE na Słowenii



CHORWACJA - miała być we wrześniu byliśmy w sierpniu... plany planami a życie sobie.
Dobrze, że podjęliśmy decyzje o wyjeździe w sierpniu bo do końca roku już nie mieliśmy czasu i możliwości na jakikolwiek wyjazd ;(


Mimice





Omiś 



Trogir




Ukryty w lesie Zamek Bolczów




Nocny spacer po WROCŁAWSKIM Ostrowie Tumskim...
 już po świętach ale jeszcze pięknie oświetlony :)







5)  Zdarza mi się zaglądąć do tzw. lumpeksów i wyszukuję takie cudeńka.
Obrus zachwycił mnie jak tylko go zauważyłam.



6) Mała rzecz a cieszy...


...stare lustro, które znalazłam na instagramie, tak mi się spodobało, że musiałam je mieć. 
Czasami tak mam, jak mnie coś zauroczy to nie ma siły - jest moje ;)


Serwetki, które dostałam od Justynki z bloga https://wielkiemalepasje.blogspot.com/


Zajrzyjcie do Niej koniecznie, jej Aniołki są przecudne.

7) Wydarzenia rodzinne...
w kwietniu powiększyła nam się rodzina o świnkę morską - KARMELEK :)


w czerwcu moja Wnusia Zuzanna poszła do pierwszej Komunii Świętej...


...6.12.2021 r. zmarł mój Tato :(


Samo życie, jest radość i są łzy.

Smutne Boże Narodzenie za nami, Sylwester też minął...


...wkraczamy w Nowy Rok z nadzieją na lepsze jutro...


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2022
MAŁGOSIA W.




















8 komentarzy:

  1. Dla Ciebie i Twoich bliskich również szczęśliwego Nowego Roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  2. Kolekcja kwiatów imponująca,wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Lubię otaczać się kwiatami w domu, oczyszczają powietrze i gdy na nie patrzę wyciszają mnie :) w sklepie nie potrafię przejść obojętnie obok nich, zwłaszcza jak cena jest niska :) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  3. Małgosiu, gdyby nie śmierć Taty i choróbska, operacje, byłoby dobrze. Współczuję tych trudnych chwil i bólu.
    Pasje pomagają niewątpliwie, Twoje rękoczyny i kolekcje są zachwycające...
    W Nowym 2o22 Roku życzę zdrowia i wszelkiej pomyślności! Ściskam, Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) masz racje, pasje zajmuję mi głowe i nie myślę o niczym innym podczas tworzenia :) W nowy rok wchodzę z nadzieją, że wszystko co złe jest już za mną, że wyczerpałam limit na łzy... Pozdrawiam, ściskam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  4. Pomimo wszystko ciekawy rok, dobre i złe przeplata się każdego dnia. Życzę żeby w tym roku było jak najwięcej dobrego dla Ciebie Małgosiu i Twoich najbliższych ❤️. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku i ślę pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń