Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 listopada 2022

CZY TO JUŻ CZAS?


Sklepy świątecznie udekorowane, na półkach sklepowych mnóstwo ozdób świątecznych, jednym słowem święta coraz bliżej. No i mnie złapał ten świąteczny nastrój, zaczęłam od prezentu dla mojej wnusi Zuzanny, będzie to opaska zrobiona na drutach przeze mnie. 

Włóczka która zalegała w szafie już sporo czasu, odleżała swoje i się doczekała dziergania. Połączyłam dwa kolory, szary i biały z drobinkami kolorowych kropeczek. Według mnie wyszło dość ciekawie i podwójna nitka daje troszkę więcej grubości a co za tym idzie - ciepełka.

Wzór prościutki - ryż, szybko szło i jeden prezencik mam gotowy.

Prezent praktyczny, w uszy ciepło i mam nadzieję, że będzie z przyjemnością ją nosić. W planach mam jeszcze mitenki i chustę pod szyję, taki komplecik, ale to jak czasu starczy a jak nie to po świętach zrobię i też będzie dobrze, w końcu zima trwa do marca :).


Dawno nic na drutach nie robiłam, przy opasce tak miło mi się dziergało, że postanowiłam wrócić do tego zajęcia i zakupiłam w sklepie MAKUNKI  WŁÓCZKĘ I AM WOOL JEANS (BY ALPAKÓWKA)  szarawy błękit, jasny jeans. Mam zamiar z tej włóczki zrobić sobie kardigan, ostatnio moja ulubiona część garderoby. 

Przepraszam za jakość zdjęć, robione telefonem i wieczorkiem, kolor bardziej szary niż różowy. 

Pozdrawiam - Małgosia W.

4 komentarze:

  1. Piękny prezent, praktyczny i od serca...
    Przypomniałaś mi Małgosiu, że w szafie leży włóczka moherowa na sweter wielgachny i druty też gdzieś w szufladzie leżą. Kiedyś, tak, jak Ty, robiłam na drutach, ale hmmm...
    Czyżbyś miała być inspiracją?
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prezent jest najpiękniejszy:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty są najlepsze, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czas, powiało chłodem i takie cudeńka warto mieć pod ręką. Pozdrawiam cieplutko❤️

    OdpowiedzUsuń