Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 listopada 2022

STARY NOWY BIEŻNIK


Dziś chciałabym pokazać Wam bieżnik który haftowała moja mama,  jest dla mnie bardzo ważną pamiątką gdyż nie ma Jej już z nami prawie dwadzieścia lat. 

 Tak wyglądał po skończeniu przez moją Mamę, i tak go pamiętam na stole u moich rodziców.


Dlatego STARY a NOWY bo postanowiłam troszeczkę go upiększyć i zrobiłam do niego koronkę. 



Mam nadzieję, że Wam też się spodoba troszkę zmieniona serweta bo mi bardzo.


Kordonek przywiozłam z Kanady, ot taka pamiątka, i tak sobie leżał aż się doczekał, nabrał tzw. mocy urzędowej. 


Pozdrawiam i miłej środy życzę.
Małgosia W.

4 komentarze:

  1. W nowej wersji serweta jest jeszcze piękniejsza:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To taka cenna pamiątka...dałaś jej nowe życie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nowe życie... miło jest mi gdy patrzę na bieżnik zrobiony przez ukochaną osobę, mniej tęsknię... Dziękuję :)

      Usuń